Tidigt Söndag morgon

Godmorgon, sitter med kaffe koppen och försöker lista ut hur man ska hinna med allt i skolan. Kommer väl inte fram till nåt större direkt, ska försöka sitta lite nu på morgonen. Sen ska vi ha picknick med Noel Poel och Nelly pelly nere vid fotbollsplanen. Ikväll ska jag göra en god Söndagsmiddag. Imorgon ska jag till Näl igen, ska vara med på en toncellektomi operation, spännande(hoppas jag inte svimmar). Pendlar fram och tillbaka om jag ska vara med på förlossningen eller inte, kanske blir jätteläskigt och så vill man aldrig ha barn mer. Ja vi får se hur det blir. Fick bra betyg när läraren var och hälsade på, handledaren var så nöjd med mig(sicken tur).

Igår spelade vi sista matchen för denna säsången(mot Sotenäs)psykiskt jobbig match, vilket syntes på planen också. Det var väl ingen höjdarmatch direkt, alla var besvikna efteråt. Jag gjorde mål men det spelar ju mindre roll när man inte vann. Vi kom tvåa i serien och går upp i div.3 nästa år, det kommer bli tufft.

Nej, kanske skulle skriva lite om diabetes nu då, har en kille som är 1,5 med diabetes på Näl nu. Det blir bara vanliga och vanligare. Så ha koll på era ungar -ökad törst, viktnedgång,trötthet.

Ta hand om er/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0