Onsdag Kväll

Halloj alla!

Snabb breafing:

Har åkt på förkylning och feber, vilket inte är bra alls när jag ska börja min praktik på Måndag på barnavd. Näl. Någon som har en dunderkur så att man är kärnfrisk på fyra dar??

Har varit och tittat på en jättesöt liten Sam, så otroligt sugen man blir. Kurar ihop sig och snörper på lilla munnen, spretande små tår och blickar ut mot stora världen. Snart kommer min lilla bebis(jossans)

Måste plugga som bara den men jag orkar inte riktigt det nu, struntar lite i morgondagen och går in för Fredagens hårda lektion(för då är jag ju frisk, eller?)

Har ätit plättar med grädde och sylt för ett helt kompani, ont i magen(tål inte riktigt ägg-vajsing med gallan) men det var det värt.

Ska sova hos Ida fida och Ali när jag gör praktiken, längtar redan efter barnen(o nesa:) Man vill ju alltid hem på nåt sätt. Men det är ingen idé slutar 21:30 o ska vara där ombytt och klar 06:45.

Ta hand om varandra/Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0