Höst blåsten e i gång

Nu är hösten verkligen här, mysigt tycker jag. Sitta inne och mysa tända ljus och dricka te. Med gott samvete sitta inne och kolla på film. Idag är jag och barnen lediga, tänkte vi skulle gå ut och röja lite i trädgården det är gott när det är gjort. Så kan man ju gå in och dricka varm choklad sen.

Drömde i natt att jag födde ett barn, jag kommer inte ihåg nåt av förlossningen blev förmodligen sövd :) Barnet hade på sig en jättesöt klänning men det visade sig sen vara en pojk(fick efter mycket emotionellt motstånd ta på killkläder) inte nog med det, det kom in massa läkare som påstod att mitt barn var utvecklingsstört. UUhhhh vilken dröm, tror att allt på praktikplatsen har rört om det i skallen på mig.

Praktiken är jätte intressant, det finns så mycket konstiga sjukdomar. Tur att man inte vet sitt öde i förväg. Det gäller att ta till vara på dagarna och göra det bästa av livet som vi fått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0