Söndag(tror jag)

Hemma efter jobbet, ätit gott min hemma man sköter sig fin fint ;)

Skulle ut å gå var tanken, men får se hur det blir till slut ??, kidsen är ute och leker och skrattar(bäst att inte störa)

Ida pratade på att hon skulle komma imorgon Hoppas,hoppas! Jag är ledig imorgon sen är jag på VC resten av veckan, och några kvällar på gruppis. Räcker ju inte med bara ett jobb :) Igår kväll pajade diskmaskinen på jobbet, det blir väldans jobbigt att diska allt för hand när man är van vid diskmaskin(på jobbet)


Ta hand om er och glöm inte sprida kärlek och tänka positiva tankar/ det finns alltid nån typ av lösning på alla problem.
Ibland är det svårt att se dom när man är inne i en negativ spiral men dom finns där och ljuset i tunneln blir inte lika avlägset som man kanske först trodde/ Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0