Lördags mys

Precis hemkommen efter en turné tur till strömstad/Daftö camping. Barnen tyckte det var toppen att leka på lekplatsen sen blev det lite käk i restaurangen. Sen drog vi vidare till Nordby och fyndade, det blev ett par nya sandaler för hör å häpna 98 pix, skulle ha ett par gråa, tog fram lådan med skor tog ut den ena och provade, då kom en polsk kärring fram och tog det andra paret fram och tog den andra, sen stod hon och kötade om vad jag skulle ha och att jag skulle välja några andra för att dom var för stora för mig. Bubblade inombords-(kärring det bestämmer väl inte du vilka skor som passar mig och det var jag som tog upp o provade dom. Men tror ni jag sa ifrån å nej då, gick snällt fram till kassan med ett par rosa dojor under armen. Sen blev det nya underkläder och shorts till Elliot.

Igår spelade match, vann med 5-2 det var riktigt skönt att avsluta med en vinst. Nu har vi lite ledigt i 2 veckor. Efter matchen gick Tove,Jag,Anna,Rebecka till Hjalmars och tog en öl, det var roligt att göra nåt bara tjejer. Pratade massa som inga killar ska höra hi,hi!

Nu blir det grillning och öl och vin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0