100 år

Känner mig sleten och ruggig, var en kort stund sugen på Hjalmars och bröderna Haaks men det gick fort över. Tänkte över hur trött jag e efter mycket jobb och hur morgondagen skulle komma att se ut. Ett snabbt beslut att stanna hemma blev det. Förr kunde jag känna att jag måste till alla ställen för vad skulle hända om jag inte var där och kanske missade nåt???, Ja idag är det lite annorlunda, det kan i princip hända vad som helst och jag vill hellre vara hemma och ta det lugnt, pyssla och plocka blommor och sätta i en fin vas på bordet, men ärligt har jag blivit hundra år över en natt?? Ha,ha får väl bli wild and crazy nån annan dag. E förresten jäkligt sugen på Oktober festen i tyskland med enorma öltält med tillhörande dräkter. Nu blir det ett glas vin och film


Natti/ Tant



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0